• Inici
  • Informació
  • Contacte

Entra i vota, necessiten el teu suport! 5th ISC-HPCAC Student Cluster Competition

Introduïda: 22-06-2016
Del 20 al 22 de juny, a Frankfurt (Alemania) té lloc el 5th ISC-HPCAC Student Cluster Competition on es reuneixen més de 3.000 asistents i 160 expositor. És una oportunidad per mostrar l'experiència dels estudiantes en una competició amb un esperit amigable.
Per segona vegada, un equip de la UPC format per estudiants, competeix en la 5th ISC-HPCAC Student Cluster Competition, que es celebra durant les conferències ISC16 que tenen lloc a Frankfurt (Alemania) del 20 al 22 de juny de 2016.

L'objectiu d'aquest competició és introduïr la següent generació d'estudiants a la tecnologia HPC i a la seva comunitat.

En aquesta edició competeixen 12 equips entre els quals hi ha l'equip "Thunderstruck" de la UPC format per Juan Francisco Martínez, Kevin Sala Penadés, Sandra Corella Pérez, Elisabet V. Breix, Yinghao Xu i Josep Castro Salvadó.

L'equip Thunderstruck construirà un cluster d'ordenadors ARM de 64 bits que executarà una serie de d'HPC benchmarks i aplicacions.

S'ha publicat l'enllaç per al premi "Fan Favorite", entra i vota per l'equip Thunderstruck de la UPC.

Més informació sobre l'equip

Seguiment temps real (Twitter - Thunder_SCC16)

>> http://montblanc-project.eu/press-corner/news/spanish-team-selected-isc-hpcac-student-cluster-competition-2016

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS