• Inici
  • Informació
  • Contacte

La UPC contra la malāria, la tuberculosi, la malaltia de Chagas, i altres malalties desateses

Introduïda: 12-01-2017
La Facultat d'Informātica de la UPC acull aquest gener de 2017 una xerrada sobre les anomenades "Malalties de la Globalitzaciķ"
Dijous 19 de gener a les 9.30 h
Què son les malalties de la globalització?

La malària, la tuberculosi, o el mal de Chagas, al nostre país s'anomenen malalties oblidades o desateses. Es tracta de malalties que o bé són noves per nosaltres o que ja s'havien erradicat.  Als darrers anys, hem assistit a la seva reaparició. Els hiverns cada cop més càlids a l'hemisferi nord, el creixent costum de viatjar en avió lluny de casa i un sistema de comerç global, han propiciat que els insectes  portadors de les malalaties travessin totes les fronteres.

Programa de la sessió ()

Més informació a Conferència Malalties de la Globalització