• Inici
  • Contacte

Incubadora de projectes Emprčn UPC

Introduïda: 06-03-2014
L'espai Emprčn ofereix instal·lacions, formació i assessorament per desenvolupar idees de negoci que estiguin en fase inicial i que siguin d'estudiantat i alumni. Fins al 15 de març es poden enviar sol·licituds per accedir a aquesta incubadora de projectes.
Aquesta incubadora de projectes emprenedors s’adreça a persones emprenedores amb idees que aportin un valor tecnològic i s’adeqüin a les característiques de l’espai i als camps de coneixement de la Universitat. En els propers tres anys s’intentarà portar aquesta iniciativa també a la resta de campus.

Emprèn UPC, al qual s’hi podrà accedir amb el carnet UPC durant els 365 dies de l’any, ocupa una superfície de més de 500 m2 i disposa de llocs de treball per a grups d’entre dues i sis persones que, a més de disposar dels espais, també rebran tutories i assessorament per desenvolupar els seus projectes. L’espai inclou una sala de reunions amb capacitat per a nou persones, així com zones condicionades per a networking i una àrea de recursos compartits. L’espai, que també integra un magatzem i zona de serveis (cuina i menjador), està equipada amb 30 taquilles i xarxa Wi-Fi. Els emprenedors també disposaran d’un espai físic de co-working ubicat a la plaça de la FIB (edifici C6, planta -1 del Campus Nord), per desenvolupar la seva idea fins a convertir-se en un projecte emprenedor.

Fitxa de sol·licitud d’admissió al Espai Empren UPC

Font: Sala de premsa UPC