• Inici
  • Informació
  • Contacte

IBM "Master the Mainframe 2014"

Introduïda: 02-10-2014
IBM acosta la tecnologia mainframe als universitaris amb el seu "Master the Mainframe 2014"
IBM (NYSE:IBM) ha posat en marxa la segona edició de "Màster the Mainframe" al nostre país, un concurs dirigit a estudiants universitaris amb l'objectiu d'afavorir el seu acostament a la tecnologia mainframe d'una forma pràctica i divertida. El concurs, que se celebrarà entre el 20 d'octubre i el 31 de desembre, ha estat dissenyat per oferir uns coneixements bàsics que permetin als participants satisfer la demanda del mercat de talent jove en el sistema mainframe.

Aquesta iniciativa, que coincideix amb la celebració del 50 aniversari de la plataforma, ve a reforçar el compromís de la Companyia per augmentar els habilitats de la nova generació d'experts en aquest sistema i té com a objectiu mostrar les capacitats d'aquesta tecnologia per gestionar les complexes càrregues de treball de Big Data, cloud computing, seguretat i mobilitat a què s'enfronten les organitzacions en l'actualitat.

Des dels seus inicis l'any 2005, el concurs "Màster the Mainframe" d'IBM ha fet possible que més de 68.000 estudiants de tot el món puguin fer-se càrrec de plataformes empresarials de primera categoria, alhora que aprenen capacitats informàtiques que són cada vegada més demandades al mercat.

Tots aquells estudiants que vulguin registrar, ja poden fer-ho a través de la pàgina MastertheMainframe, així com seguir totes les seves novetats a través de la pàgina de Facebook del concurs.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil