• Inici
  • Contacte

Darrers dies del projecte de Crowdfunding pel Laboratori d'aplicacions mòbils

Introduïda: 19-12-2013
Queden pocs dies perquè acabi el projecte, i gràcies a l'esforç desinteressat de particulars i empreses hem aconseguit l'import per adquirir 7 dels 13 equips (l'òptim del projecte).
Fa dos mesos vàrem iniciar un projecte de micro-mecenatge (crowdfunding), un fet força inusual en les universitats públiques de casa nostra però força estès en d'altres països, amb l'objectiu d'aconseguir tenir un Laboratori d'aplicacions mòbils a la Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB).

Volem complementar un laboratori amb 13 iMacs, que permetran als nostres estudiants ampliar el seu coneixement i experiència en el desenvolupament d'aplicacions mòbils per a dispositius basats en iOS.

Queden pocs dies perquè acabi el projecte, i gràcies a l'esforç desinteressat de particulars i empreses hem aconseguit l'import per adquirir 7 dels 13 equips que serien l'òptim per un laboratori d'aquestes característiques.

És per tot això que us volem demanar la vostra col•laboració a títol individual o com a empresa i oferir-vos les següents recompenses:

• Fent visible el vostre nom o logo de la vostra empresa al propi Laboratori i a la web.
  • Adquirint una invitació per a l’acte inaugural
  • Subscrivint-vos a rebre les darreres novetats i a un seminari tècnic anual
  • Tenint l’oportunitat de fer networking i explicar les vostres idees a possibles desenvolupadors.
  • Tenint la vostra pròpia Landing Page com a empresa, adreçada als estudiants.
  • Apadrinant un dels equips.
  • Fent formació per als vostres empleats o pels estudiants al propi Laboratori.

Recordeu que podreu deduir-vos un 25% de l’import de la donació en la vostra declaració d’IRPF, en el cas de persones físiques o un 35% de l’import en el cas de persones jurídiques i a través de l’impost de societats.

Us animem a participar-hi i a fer-ne difusió.
- Projecte de Crowdfunding pel Laboratori d'aplicacions mòbils

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS