• Inici
  • Contacte

European Student Barometer 2009

Introduïda: 18-12-2008
El European Student Barometer és l'estudi sobre educació i carrera professional més ampli d'Europa. Hi participen universitats de 22 països.
L’estudi es realitza en cooperació amb l’institut de recerca trendence, situat a Berlín (Alemanya), i et dóna l’oportunitat d’expressar la teva opinió sobre els teus estudis i el teu futur professional, per exemple, sobre potencials empreses on buscar feina i les teves expectatives laborals.

L’estudi consisteix en una simple enquesta que s’omple en només 12 minuts. Les teves respostes són completament anònimes i l’estudi respecta la Llei de protecció de dades.

Participar en el European Student Barometer 2009 t’obre la possibilitat de guanyar un d’aquests premis:

- 2.000 euros
- 1.500 euros
- 1.000 euros

Per començar a omplir l’enquesta, simplemente, clica a:

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil