• Inici
  • Contacte

Oberta la convocatòria de beques de mobilitat UE AREAS+

Introduïda: 26-11-2013
La UPC participa en els projectes de la UE AREAS+ que consisteixen en mobilitats de grau, màster, doctorat, post-doctorat i PDI amb les universitats asiàtiques.
Les Universitats asiàtiques participants són les següents:

• Hanoi University of Science and Technology (Vietnam),
  • Gadjah Mada University (Indonèsia) ,
  • Ho Chi Mihn City University of Technology (Vietnam),
  • Indian School of Mines Dhanbad (Índia)
  • National University of Laos (Laos)
  • National University of Mongolia (Mongòlia)
  • Thannasat University (Tailàndia).
  • The Pannasastra University of Cambodia (Cambodja)
  • Universiti Kuala Lumpur (Malàisia)
  • University of Peradeniya (Sri Lanka)
  • Visayas State University (Filipines)
Les estades podran ser per mobilitat acadèmica o per a la realització d'un màster o d'un doctorat complet i podran tenir durades entre 6 i 36 mesos. Les beques inclouen ajut de viatge, mensualitat de la beca i assegurança de salut.

Podeu consultar la informació detallada a la pàgina del projecte AREAS+ sobre els tipus de mobilitat i els imports de les beques.

El termini per a la presentació de sol·licituds serà del 22 de novembre de 2013 al 15 de febrer de 2014 i s'hauran de realitzar a través del formulari disponible a la web del projecte. Les sol·licituds per altres mitjans o fora de termini seran desestimades.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil