• Inici
  • Contacte

Visita d'alumnes de la FIB a l'École d'Ingénieurs ISIS

Introduïda: 23-09-2015
Els estudiants de la FIB, Iris, Ali, Pau i Miquel, fan una visita de 3 dies a l'École d'Ingénieurs ISIS, acompanyats per M. Teresa Abad, vicedegana d'estudiantat i amb el suport de l'Euroregió Pirineus-Mediterrània.

L'École d'Ingénieurs ISIS (Informatique et Systèmes d'Information pour la Santé) ha signat recentment un acord de doble titulació amb la FIB.

Doble titulació per a estudiants del grau en Enginyeria Informàtica a l'École d'Ingénieurs ISIS. Àrea de coneixement: TIC + Salut.

Característiques:
- 4 semestres a ISIS (2 cursos acadèmics, 120 ECTS) amb possibilitat de passar l'últim semestre, dedicat a fer el TFM, a una empresa, a Barcelona.
- L’estada comença al setembre.
- Classes impartides en francès.
- En acabar els estudis s’obté el títol de Graduat en Enginyeria Informàtica de la FIB (bachelor degree) i el d’Ingénieur ISIS (màster).

Condicions (en el moment de marxar):
- Tenir aprovada tota l’especialitat, incloses les complementàries d’especialitat.
- Nivell B2 de francès acreditat.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil