• Inici
  • Informació
  • Contacte

Conferčncia/Debat: La importāncia del valor compartit: les empreses egoistes predestinades al fracās?

Introduïda: 21-12-2012
Ponent: Joan Cortadellas Rčplica: Jesús Carriķn

10 de gener de 17h a 19h. Aula de "telensenyament" de l'edifici B-3 del Campus Nord.

Joan Cortadellas, de sempre, persona compromesa amb la cohesió social. Va ser Secretari General del Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya, Director General d’Atenció a la Infància, President de la ONGd SETEM i Director Tècnic de la Càtedra UNESCO de Direcció Universitària, fins a la seva jubilació a la UPC. Actualment dirigeix una empresa de consultoria estratègica. Autor del llibre: La mejor Universidad del mundo.

Jesus Carrión, professor de la UPC i Coordinador del Grup de
recerca de Transnacionals i Drets Humans de l'Observatori del Deute en la Globalització (ODG). Ha participat com pèrit al Tribunal Permanent dels Pobles a les seves sessions de Vienna 2006, Managua 2007,Lima 2008 i Madrid 2010.

Aquesta conferència/debat es fa en cooperació amb l'assignatura de màster SECS (Sostenibilitat, economia i compromís social), coordinada pel professor Jose Cabré.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versiķ clāssica Versiķ mōbil