• Inici
  • Contacte

XIII Jornades Reutilitza

Introduïda: 04-05-2010

El propers dies 10-14 de Maig es celebren les XIII Jornades REUTILITZA al Campus Nord de la Universitat Politècnica de Catalunya.

Aquesta proposta s’integra en les activitats del programa REUTILITZA, una iniciativa gestionada pel Centre de Cooperació per al Desenvolupament (CCD) de la UPC i per l’associació Tecnologia per a Tothom (TXT) per incidir en la sensibilització social i ambiental, que es fonamenta en el reaprofitament dels equips informàtics procedents de renovacions a la UPC i a altres entitats, en suport a iniciatives solidàries.

TXT

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS