• Inici
  • Contacte

Mateo Valero, entre els 500 espanyols més influents de 2012

Introduïda: 12-01-2012
Segons el rànquing de "El Mundo" el catedràtic de la UPC i director del BSC figura entre els 25 científics més destacats.
Mateo Valero, investigador i catedràtic del Departament d'Arquitectura de Computadors de la Universitat Politècnica de Catalunya. BarcelonaTech (UPC), forma part de les 25 personalitats més influents en l’àmbit de la ciència i tecnologia segons el rànquing elaborat pel diari El Mundo.

El director del Barcelona Supercomputing Center-Centro Nacional de Supercomputación (BSC-CNS) és un dels científics que té una presència consolidada al llarg dels anys en aquest rànquing que esmenta als 500 espanyols més poderosos, i que al 2012 ha arribat a la tretzena edició.

Veure el rànquing de El Mundo dels espanyols més poderosos del 2012 en la ciència i la tecnologia [pdf]

UPC Sala de premsa

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS