• Inici
  • Informació
  • Contacte

Conferència: Incorporación de competencias transversales en los estudios de Ingeniería Informática.

Introduïda: 25-11-2008
Prof. Inés Jacob, 3 de desembre, 11:15 hores, Sala d'Actes FIB
En el marc del Cicle d'activitats FIB d'Adaptació a l'Espai Europeu d'Educació Superior, la professora Inés Jacob de la Universitat de Deusto oferirà la conferència "Incorporación de competencias transversales en los estudios de Ingeniería Informática"

Inés Jacob obtuvo el grado de Licenciada en Informática (1990) y de Doctora en Informática (1994) en la Universidad de Deusto y cursó un Master en Robótica y Automatización (UPV-EHU 1991). Desde 2000 es profesora titular del Departamento de Ingeniería del Software de la Universidad de Deusto. Su actividad investigadora se ha desarrollado en el campo la gestión y etiquetado de corpora textuales.

Els assistents a cadascuna de les activitats rebran un certificat d’assistència. Per tal de preparar aquests certificats, es prega confirmar amb antelació l’assistència a cada activitat a l'adreça de correu deganat@fib.upc.edu o bé al telèfon 17111

Resum de  la conferència

Més informació de les activitats

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS