• Inici
  • Informació
  • Contacte

Enquestes electròniques adreçades als estudiants per a la millora de la docència.

Introduïda: 13-05-2009
Fins el 31 de maig. Participa-hi! La teva opinió compta. Si no has omplert l'enquesta encara estàs a temps, col·laboraràs a millorar la docència i la informació recollida serà útil quan els teus companys cursin les assignatures avaluades.
Un dels instruments amb què es vol millorar la docència que es fa a la UPC consisteix en recollir l’opinió de l’estudiantat. Tradicionalment, això s’ha fet mitjançant enquestes per valorar l’actuació docent del professorat i sobre la qualitat de les assignatures.

Des de fa uns anys, a diverses titulacions i entre elles les de la FIB, es fan electrònicament a través d’internet.

Una de les dificultats que presenta el format electrònic de les enquestes és la baixa participació. Per això creiem oportú informar-te de les principals utilitats d'aquestes enquestes:

• El professorat utilitzarà les enquestes per millorar la docència.
  • Son un indicador significatiu en processos com l’avaluació, la planificació o la certificació.
  • Serà útil pels teus companys quan cursin les assignatures avaluades.

Així doncs, et convidem a respondre-les, tot omplint uns formularis als quals podràs accedir a través del Campus Digital. Trobaràs una enquesta per cadascun dels professors i professores i assignatures que et pertoquen. Pots, al teu criteri, respondre totes les enquestes en una o diverses sessions.

Des del Campus Digital seràs redirigit a una altra intranet que garanteix la confidencialitat de les respostes. A aquesta intranet s’hi entra amb el mateix nom d’usuari i password del Campus Digital

Cartell de promoció

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS