• Inici
  • Informació
  • Contacte

Informació per a l'estudiantat de nou ingrés

Introduïda: 24-07-2014
Ets estudiant de nou ingrés a la FIB? Consulta la següent informació rellevant abans de començar els curs 2014-2015.
Agraïm la teva confiança dipositada a la Facultat d’Informàtica de Barcelona. Ens complau donar-te la benvinguda i desitjar-te la millor de les experiències amb nosaltres.

Volem informar-te d’alguns aspectes que et seran útils abans de començar el curs.
  • L'Acte de Benvinguda a tots els estudiants de nou ingrés, on s’explicarà el funcionament i la docència de la Facultat, és el dia 5 de setembre a les 11h a l'auditori de l'edifici Vèrtex.

• Les classes comencen el dilluns 8 de setembre i els primers dies és molt recomanable arribar amb antelació per poder trobar l'aula on faràs les classes.

Després de matricular-te vas rebre un missatge per tal d'establir la teva contrasenya per a les Intranets de la UPC. Aquesta contrasenya et permet accedir al Racó de la FIB, que és la Intranet de la Facultat on pots consultar tota la informació relativa a les assignatures de les quals t'has matriculat. Ja s'han assignat els grups per als alumnes de primer curs, amb la qual cosa pots trobar el teu horari accedint a: El meu horari dins del Racó

També volem presentar-te la Guia de serveis i eines de suport TIC, on trobaràs com funcionen els sistemes, laboratoris i serveis informàtics que ofereix la Facultat.

Pots trobar i compartir tota la informació de les activitats de la FIB a les nostres xarxes socials
- Facebook FIB - I Love bits
- Twitter FIB - I Love bits

A partir d'ara la FIB i la UPC faran servir únicament la teva adreça institucional (login-alumne@est.fib.upc.edu) per a comunicar-se amb tu, per tant és important que la tinguis correctament redireccionada. Pots canviar-la a la e-secretaria

Si us plau, revisa periòdicament si tens missatges nous.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil