• Inici
  • Contacte

NaNoNetworking Summit 2012

Introduïda: 18-06-2012
NaNoNetworking Center in Catalunya (N3Cat) organitza el NaNoNetworking Summit 2012, que se celebrarà a la Universitat Politècnica de Catalunya.

Després de l'èxit dels NaNoNetworking Days del 2009, 2010, i del Third NaNoNetworking Summit 2011, el NaNoNetworking Center in Catalunya (N3Cat) es complau d'anunciar el NaNoNetworking Summit 2012 , que se celebrarà a la Universitat Politècnica de Catalunya de Barcelona.

L'objectiu d'aquest esdeveniment és entendre i aprendre els uns dels altres sobre les últimes activitats de recerca en diferents àrees científiques relacionades amb les xarxes de comunicació a escala nanomètrica, creant en conjunt un pla de recerca, i promoure possibles col · laboracions entre els seus participants.

Podeu descarregar la versió definitiva del programa tècnic del NaNoNetworking Summit 2012 en el següent enllaç:

Aprofitem també l'oportunitat per informar-vos que la pàgina de registre ja està operativa en el següent enllaç:

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil