• Inici
  • Informació
  • Contacte

1a Jornada Col·laborativa Universitat Ciutat. Sinergies per la Inclusió i la Sostenibilitat UPC-Districte de Les Corts

Introduïda: 02-10-2014
La Jornada col·laborativa Universitat- Ciutat és una iniciativa conjunta entre l'Ajuntament de Barcelona i la Universitat Politècnica de Catalunya per afavorir la col·laboració aplicada a millorar la qualitat de vida i la inclusió social al seu entorn local.
Dia: 7 d'octubre
Lloc: Aula Màster (A3) - Campus Nord

Durant aquesta jornada es donaran a conèixer els projectes inclusius, d’accessibilitat, infoaccessibilitat que es desenvolupen a la UPC, així com reflexionar amb els agents de l'entorn local com la UPC pot contribuir en el disseny universal a la ciutat de Barcelona i els campus de la universitat.

A nivell municipal, s’emmarca en dues Mesures de Govern: per una banda la Mesura de Govern” Les Corts, un compromís vers la inclusió; amb el seu Espai d’Inclusió 20+20+20 “ i per l’altra “ Superilles La Maternitat i Sant Ramon de les Corts “ amb l’objectiu de donar fomentar i apropar a la ciutadania a les possibilitats de dissenyar una ciutat més inclusiva on tothom millori la seva qualitat de vida.

A nivell UPC, s’emmarca amb el Pla d'Igualtat d'Oportunitats (2013-2015). La Universitat Politècnica de Catalunya com a universitat pionera en innovació tecnològica participa activament en el disseny universal i accessibilitat d’una ciutat i universitat inclusiva.

Programa de la Jornada

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS