• Inici
  • Informació
  • Contacte

Torna la Week of Engineering Competition!

Introduïda: 24-10-2013
Durant l'última setmana de Novembre, diverses empreses organitzararan competicions d'enginyeria amb la intenció de captar talent entre els joves enginyers o estudiants d'enginyeria.
Vols millorar el teu CV i tenir la oportunitat de demostrar la teva valia a empreses que busquen enginyers?

Pots inscriure't ja fins el 3 de novembre a la web:

Aquest any, com a novetat, 2 empreses alemanyes viatjaran a Barcelona durant la WEC amb la intenció de trobar estudiants que estiguin disposats a treballar a l'estranger! Es tracta de una oportunitat única per entrar al mon laboral, siguis estudiant de primer de carrera o estiguis acabant un màster.

Més informació sobre BEST - WEC

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS