• Inici
  • Contacte

BMA Startups Presentation

Introduïda: 06-09-2013
Barcelona Mobile Apps organitza la seva primera BMA Startups. Presentació en el marc dels events BEST Barcelona.
El dimarts 10 de Setembre de 17:00 a 19:00 es celebra a l'aula Màster de Campus Nord la primera BMA Startups Presentation, l’esdeveniment ideal per posar-se al dia de les novetats en el sector de les tecnologies mòbils de Barcelona.

Enguany participaran la FIB, Pangea Reality, BCN Quark, InqBarna, CatalunyaApps, IdeaKnow, Barcelona Mobile Apps i Juanjo Lainez, presentant un projecte d’investigació.

Un event àgil i indispensable per assabentar-se de les novetats del sector mobile en Barcelona en poc temps.

Atès que se celebra sota el marc de BEST, l’acte serà íntegrament en anglès.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil