• Inici
  • Contacte

Curs d'introducció al programari lliure. 2a. edició

Introduïda: 27-02-2009
Curs impartit per la Càtedra de Programari Lliure de la UPC i dirigit a alumnes de la UPC. La realització del curs és el dijous 19 de març de 12 a 15 a l'aula Linux de l'ETSEIB.
Introducció al Programari Lliure

- Què és el programari lliure
- Per què la Universitat aposta per ell
- Quins avantatges competitius ens proporciona
- Que el diferencia del programari convencional.
- Com s’organitzen els desenvolupadors de programari lliure
- Quins nous models de negoci proporciona.

Curs organitzat per la càtedra de programari lliure de la UPC Interessats envieu un email a cpl@cpl.upc.edu, indicant el vostre nom, el DNI i el curs en el que esteu matriculats, i el número de matrícula. Les places són limitades i s’adjudicaran per ordre d’arribada.

Curs subvencionat pel CENATIC i la CRUE-TIC. Gratuït pels alumnes de la UPC. CENATIC i la CRUE expediran un diploma d’aprofitament del curs.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil