• Inici
  • Informació
  • Contacte

Premi al millor videojoc del Tricentenari

Introduïda: 17-01-2014
La Generalitat de Catalunya convoca un premi dotat amb 6000 ¤ per la creació i producció d'un videojoc relacionat amb la commemoració del Tricentenari.
Aquest premi va destinat a alumnes de graus, màsters o postgraus i centres d’estudis superiors, que tinguin com a objectiu el disseny, la creació i la programació de videojocs o aplicacions multimèdia, inscrits al curs 2013-2014.

Presentació de candidatures
Per optar al premi, els alumnes de graus, màsters o postgraus i centres d’estudis superiors de Catalunya, que tinguin com a objectiu el disseny, la creació i la programació de videojocs o aplicacions multimèdia, inscrits al curs 2013-2014, han de presentar una proposta de candidatura i una breu descripció del projecte mitjançant aquest formulari, del 3 de febrer al 31 de març de 2014.

Poden fer propostes de candidatures al premi:
  • els coordinadors o professors, en nom dels seus alumnes; o
  • els mateixos alumnes a títol propi.
Requeriments tècnics
- Videojoc per internet i/o PC, i/o telèfon mòbil, i/o tauleta.
- Ha de tenir relació amb els continguts del Tricentenari del 1714.
- Pot pertànyer a qualsevol gènere de joc, però es valorarà l'originalitat i l'adequació a un públic ampli.
- El joc no pot contenir errades tècniques i el funcionament ha de ser fluid amb els principals dispositius.
- La llengua principal ha de ser el català.

Presentació dels videojocs
El termini de lliurament dels videojocs creats pels candidats serà del 15 de setembre al 10 d’octubre de 2014. Dins d’aquest termini els candidats hauran de proporcionar la URL de descàrrega del joc, les instruccions de descàrrega, instal·lació i ús i la justificació de l’arquitectura, l’estructura, el disseny i la tècnica desenvolupada.

Bases de la convocatòria

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS