• Inici
  • Informació
  • Contacte

Estudi sobre el nivell de desenvolupament de les competències transversals pels alumnes de primer curs. Participa i guanya un IPOD !

Introduïda: 04-05-2009
La prova oberta a tots els estudiants de primer curs tindrà lloc el dia 6 de maig a les 11:15 hores a l'aula A5E01.
La FIB dintre d’un projecte finançat pel Ministeri d’Educació, i coordinat per la Universitat Politècnica de Madrid, participa -amb 13 Universitats espanyoles- en un estudi sobre el nivell de desenvolupament de les competències transversals pels alumnes de primer curs.

La finalitat d’aquest estudi es disposar d’informació per a la millora de la formació dels estudiants de la FIB. Demanem la col·laboració de tots els estudiants de primer curs per obtenir el màxim nombre de respostes amb l’objectiu de tenir uns resultats ben fidels a la realitat.

La teva col·laboració realitzant aquestes proves ens és molt important.

En els propers dies es passaren unes proves als estudiants de PRAP, i a tots els estudiants de primer curs que vulguin participar.

Entre tots els estudiants que realitzin la prova es sortejaran 2 Apple IPOD NANO de 8 GB.

Participa a l’estudi, col·labora amb la millora de la teva Facultat i guanya un IPOD !
De: 04-05-2009 Fins: 07-05-2009

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS