• Inici
  • Informació
  • Contacte

Conferència: Cuatro cursos de experiencia piloto de adaptación al EEES en la ETSI de Informática de Málaga

Introduïda: 15-01-2009
Dra. Eva Millán, 19 de gener, 11:15h, Sala d'Actes FIB
En el marc del Cicle d'activitats FIB d'Adaptació a l'Espai Europeu d'Educació Superior, la professora Eva Millán de la Universidad de Málaga impartirà la conferència “Cuatro cursos de experiencia piloto de adaptación al EEES en la ETSI de Informática de Málaga”.

Eva Millán és Doctora en Informàtica per la Universitat de Màlaga (2000). Va començar la seva carrera docent en la Universitat de Málaga l’any 1989. Actualment és professora Titular d’Universita, en l’àrea de Ciencies de la Computació de la mateixa universitat. Ha estat professora visitant en Stanford Research Institute a California y a l’Escola de Ciències de la Informació de la Universitat de Pittsburgh.

Els assistents a cadascuna de les activitats rebran un certificat d’assistència. Per tal de preparar aquests certificats, es prega confirmar amb antelació l’assistència a cada activitat a l'adreça de correu deganat@fib.upc.edu o bé al telèfon 17111

Resum de la conferència

Més informació de les activitats

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS