• Inici
  • Contacte

Peticions d'estades acadèmiques als EEUU i Canadà, curs 2009/2010

Introduïda: 16-12-2008
Vols fer una estada d'un semestre, o de tot el curs 2009/2010, a una Universitat d'EEUU o de Canadà?
Els interessats en realitzar una estada acadèmica d'un semestre o de tot el curs a alguna de les següents universitats:

Georgia Institute of Technology (Atlanta, EEUU)
Northeastern University Boston (Boston, EEUU)
University of Texas at Dallas (Dallas, EEUU)
École de technologie supérieure (Université du Québec, Canadà)

Ha d'enviar un email a vd.internacionals@fib.upc.edu abans del 16 de gener de 2009.

En el "subject" del missatge cal posar "USA-Canada 2009/2010".

En el cos del missatge cal incloure un màxim de dues universitats, indicant-ne l'ordre de preferència.

Per a les universitas americanes, també és indispensable indicar si ja s'ha superat l'examen TOEFL i amb quina nota. Si no és el cas, cal indicar si es té algun altre certificat que de moment acrediti el nivell d'anglès.

Els alumnes seleccionats per anar a alguna universitat americana hauran d'acreditar no més tard del 28 de febrer de 2009 el nivell de TOEFL requerit per cada universitat.

Per anar a la universitat canadenca cal acreditar el nivell de francès.

Els resultats de la selecció es comunicaran als interessats no més tard del 6 de febrer, però no seran definitius fins que no s'acrediti el nivell d'idioma requerit (termini 28 de febrer).

Podeu accedir a les webs d'aquestes universitats a partir de la web de la FIB a http://www.fib.upc.edu/fib/erasmus/estudiar.html

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil