• Inici
  • Contacte

Convocatòria de les "Beques Excel·lència Acadèmica 2011" de l'AGAUR

Introduïda: 14-12-2011
Les "Beques Excel·lència Acadèmica 2011" de l'AGAUR són ajuts per a estades de mobilitat internacional al curs 2012-2013, amb reconeixement acadèmic, destinades als alumnes que demostrin un rendiment acadèmic excel·lent. Aquestes beques inclouen un ajut per a la despesa de desplaçament i un import mensual per a una durada màxima de l'estada de 6 mesos.
Text de la convocatòria i més informació:
Directament al web de l'AGAUR, on està publicada la convocatòria.
Veure link

Termini: 29 de febrer de 2012

Presentació de sol·licituds:

Les sol·licituds s'han de complimentar per mitjans electrònics a través de l'Oficina Virtual de Tràmits (OVT) de la seu corporativa de la Generalitat de Catalunya.

Informació i consultes:
Directament a l'AGAUR.
E-mail: beques@agaur.gencat.cat

De: 14-12-2011 Fins: 29-02-2012

>> http://www10.gencat.net/agaur_web/AppJava/catala/a_beca.jsp?categoria=universitaris&id_beca=18202

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil