• Inici
  • Contacte

Invitació a cončixer SAP

Introduïda: 14-10-2011
El proper 10 de novembre, SAP organitza a Madrid la jornada "Excelent day", dins de l'esdeveniment mundial SAPPHIRE NOW + TechED, per tal de cončixer com SAP ajuda a cada client a ser una empresa ben gestionada.
L’esdeveniment s’adreça als millors estudiants i estudiantes d’Europa que estiguin interessats en conèixer a alts perfils de SAP i en que es pugui comptar amb ells i elles per a una possible contractació/col•laboració en el futur.
Els/les alumnes d’últim any d’Enginyeria Informàtica o d'Enginyeria Tècnica en Informàtica o de Màster que estigueu interessats en assistir a aquesta jornada heu de:

• Clicar l'enllaç que s’adjunta i llegir la informació.
  • Des d’aquest link a la pàgina web de SAP, després de “Important Information”, heu de fer click a Register here que obre un formulari, que un cop omplert, i fet el click a Finish s’envia automàticament a SAP.
  • Posteriorment heu d’enviar el CV en anglès per e-mail a universities@sap.com

SAP farà una selecció dels millors estudiants per a cobrir les despeses del transport a Madrid, l’allotjament i l’entrada a l’esdeveniment.

SAP SAPPHIRE

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS