• Inici
  • Contacte

Beques Argo

Introduïda: 23-09-2010
1.100 beques de pràctiques formatives en empreses europees, d'Estats Units, Canadà i Àsia, disponibles pels titulats de les universitats espanyoles.
Que t'ofereix ARGO GLOBAL?
  • Completar la teva formació acadèmica.
  • Una primera experiència professional en una empresa internacional.
  • Millorar els teus coneixements lingüístics.
  • Apropar-te a la realitat empresarial en un context internacional i millorar les teves competències professionals.
  • Augmentar les teves possibilitats d'inserció professional.
  • Viure una experiència fora d'Espanya.

Qui?

Els requisits son:
Ser titulat universitari de qualsevol universitat espanyola pública o privada.
No haver estat beneficiari  anteriorment de les beques de mobilitat Leonardo Da Vinci en qualsevol de les seves formes, Beques ARGO, Beuqes FARO GLOBAL i Beques INTEGRANTS.

A on?
Les estades formatives es realitzaran:
es concediran un total de 1.100 beques per realitzar 840 pràctiques europees, 100 a EE.UU., 60 a Canadà i 100 en empreses espanyoles amb seu a Àsia.

Quant de temps?
Les estades tenen una duració de:
  • 6 mesos de mitja per Europa.
  • 7 mesos de mitja per Canadà.
  • 10 mesos de mitja per EE.UU i Àsia.

Quant?

La dotació econòmica inclou:
  • Viatge: Ajuda pels desplaçaments d'anada i tornada al país de destinació.
  • Despeses de manutenció i estada: Ajuda d'entre 480 i 1.300 euros bruts mensuals en funció de la zona geogràfica.
  • Assegurança: assegurança sanitària, d'accident, responsabilitat civil i assistència de viatge.
  • Visat: Ajuda per les despeses de gestió i tramitació.

Com sol·licitar la beca?

Has de registrar-te com titulat a www.becasargo.es
A partir d'aquest moment, participaràs en aquells processos de selecció en els que les empreses demanen un perfil que correspongui amb les teves característiques personals i professionals.

Quan?

Es poden sol·licitar beques:
La sol·licitud de les beques es realitza mitjançant una convocatòria oberta i permanent entre 2009 i 2012. Significa que al llarg d'aquests 3 anys es donaran les beques disponibles segons vagin fent ofertes de pràctiques les empreses col·laboradores.
De: 27-09-2010 Fins: 01-01-2013

>> www.becasargo.es