• Inici
  • Informació
  • Contacte

Global Management Challenge (GMC)

Introduïda: 04-11-2015
GMC simula un mercat real en el què hauràs d'enfrontar la gestió d'una empresa en un entorn altament competitiu contra equips que voldran liderar el mercat

Global Management Challenge (GMC) és una competició internacional de gestió d’empreses que va nàixer en 1980 i en la qual participen, cada any, més de 40.000 persones de més de 30 països dels 5 continents. La competició s’organitza en dues fases, una nacional i una altra internacional:

1. Fase Nacional: Tots els equips universitaris, d’emprenedors i de treballadors de les empreses associades competeixen entre ells mitjançant Internet, en tres fases eliminatòries amb l’objectiu de convertir-se en el campió nacional. La fase nacional conclou amb una final presencial a la qual assisteixen els millors equips de la competició.

2. Fase Internacional: Els equips guanyadors dels diversos països s’enfronten, a Macao, en una semifinal en la qual lluitaran per aconseguir el seu passe a la Final Internacional, ón coneixerem al guanyador internacional de Global Management Challenge.

En Global Management Challenge participen universitats i escoles de negoci de tot el territori, a més d’algunes de les empreses més importants del pais. Global Management Challenge posseeix la certificació CEL en Programes de Tecnologia per a la Educació Avançada emés per la EFMD (European Foundation for Management Development). També està adherit a l’Estratègia d’Emprendiment i Ocupació Jove del Ministeri d’Ocupació i Seguretat Social, amb la finalitat de proporcionar al joves la formació òptima que facilite la seva entrada al mercat laboral.

Més información a Global Management Challenge

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS