• Inici
  • Informació
  • Contacte

Vols aconseguir un reconeixement de 2 ECTS?

Introduïda: 17-09-2014
Apunta't al projecte de Biblioteques i CodeClubCat abans del 24 de setembre!
El Servei de Biblioteques de Catalunya i el CodeClubCat han posat en marxa una campanya adreçada a nens/es de 10 a 12 anys amb l’objectiu d’apropar la programació a aquest col·lectiu. En aquests moments ja disposen d’un grup de biblioteques que participaran en una prova pilot que entrarà en funcionament a l’octubre però, ara per ara, la biblioteca de Mataró vol participar però necessita voluntaris!

Cadascuna de les biblioteques participants tindrà assignats dos voluntaris que cada dissabte i durant 12 setmanes faran una sessió de treball d’1:30 h amb els nens/es apuntats/des a una activitat d’introducció a la programació amb scracht (un grupet de 12 nens/es). Els organitzadors han preparat un material multimèdia de caire formatiu per als voluntaris i també donaran suport via correu electrònic.

Si ets estudiant del GEI, de l’Enginyeria Informàtica, pla 2003, o de màster pots presentar la teva candidatura per participar en el projecte com a voluntari/a a la biblioteca de Mataró enviant un correu a vd.estudiantatfib.upc.edu amb les teves dades. Important:

- La participació dóna dret a reconeixement de 2 ECTS (només estudiants GEI i EI).
- El termini per presentar la teva candidatura és el 24 de setembre de 2014.
- La biblioteca on es farà el voluntariat és la de Mataró

Per si vols més informació, consulta: codeclubcat.org i presentació.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil