• Inici

Taller Explorant la Informātica. Ediciķ 2012

Introduïda: 14-06-2012

27 i 28 de juny 2012

Activitat FIB adreįada al professorat de secundāria.

Activitat gratuīta. Places limitades.

El taller té una visió pràctica, orientada a posar a l’abast dels assistents eines, recursos i materials per completar i/o renovar els continguts que actualment s’ofereixen a assignatures d’Informàtica o Tecnologia. A més de les activitats formatives, també realitzarem debats al voltant dels continguts i orientació del currículum d’informàtica a l’ensenyament secundari (ESO i batxillerat).

Programa i descripció de les activitats en el bloc Informàtica a l'Ensenyament Secundari (CS4HS at FIB)

Imprescindible confirmar l’assistència omplint el Formulari d’inscripció http://www.fib.upc.edu/cs4hs.html

Amb el suport de programa “Computer Science for High School” de Google.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versiķ clāssica Versiķ mōbil