• Inici
  • Contacte

Premis Acadèmics AECOC'16: per a estudiants i professors

Introduïda: 14-07-2016
AECOC, l'Associació que agrupa 26.000 empreses de Gran Consum, convoca el 2016 la quarta edició dels Premis Acadèmics AECOC, dotats amb 15.000 euros repartits en 3 categories.
En el marc de la convocatòria es concediran també dos PREMIS ESPECIALS, dirigits a impulsar la EMPLEABILITAT.
  • Premi Especial Nestlé
  • Premi Especial Carrefour

Condicions per a presentar-se

Es poden presentar alumnes d'últim curs de Grau, Màster o Postgrau de qualsevol titulació nacional, a través d'un docent de actuï com a tutor del treball.

Treballs finalitzats entre el 16 de setembre de 2015 i el 22 de setembre de 2016 que aportin valor en termes de competitivitat a les empreses de gran Consum al voltant de les tres categories temàtiques:
  • Comercial-Trade Màrqueting
  • Supply Chain
  • Tecnologia aplicada a la cadena de valor
El termini de presentació de candidatures acaba el 22 de setembre del 2016.

L'acte de lliurament dels Premis està previst pel 23 de novembre a Madrid.

Bases de la convocatòria

>> http://premiosaecoc.es/