• Inici
  • Contacte

III Competició Nacional d'Enginyeria BEST-GMV

Introduïda: 04-03-2010

Els pròxims dies 24 i 25 de març tindrà lloc la fase local de la III Competició Nacional d'Enginyeria BEST-GMV, al Campus Nord de la UPC.

Per participar-hi, nomès has d'enviar el teu CV a través de la pàgina web de la competició abans del 18 de març:

www.BESTspain.es/competicion.

La competició es divideix en tres categories diferents: Case Study Tecnològic, Case Study de Negocis i Team Design. En totes elles, equips formats per estudiants de la UPC faran ús de les seves habilitats tècniques, socials i comunicatives per dur a terme diferents tasques en un temps determinat.

Què hi pots guanyar:

A més a més de l'experiència a nivell personal i professional, podràs guanyar fins a 1000 € per categoria en la ronda local. Els guanyadors participaran a la Final Nacional, que tindrà lloc a Valladolid, i tindran la possibilitat de guanyar fins a 2000 € per cada categoria. Un total de 18.000 € estan en joc!

Per a més informació, visita la mateixa pàgina de la competició, www.BESTspain.es/competicion o bé www.bestbarcelona.org

També pots posar-te en contacte per correu electrònic: barcelona@best.eu.org.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil