• Inici
  • Informació
  • Contacte

El grup Alggen dirigit pel Professor Xavier Messeguer rep el premi BDigital Global Congress a la Innovaciķ digital

Introduïda: 25-05-2009
El projecte dirigit pel Professor i Investigador del Departament de Llenguatges i Sistemes Informātics Xavier Messeguer, GenomPort: Portal genōmic, rep el Premi BDigital a la Innovaciķ Digital en la categoria d'universitats i institucions.
En l’apartat de “Projectes R+D d’universitats i institucions”, s’ha entregat el premi a GenomPort. Aquesta aplicació en línia de la Universitat Politècnica de Catalunya permet, entre altres coses, fer un zoom en 3D sobre el cos humà fins arribar a distingir una sola mol•lècula.

Grup Alggen. Genom Port

Més informació del premi