• Inici
  • Informació
  • Contacte

Atenció: Canvi del nom d'usuari dels estudiants

Introduïda: 20-06-2008
A partir del dia 22 de juliol de 2008, per accedir al Racó, al correu electrònic i a la resta de sistemes de la FIB l'estudiantat haurà de fer servir el nom d'usuari i contrasenya que tenen assignat a nivell de tota la UPC.

Per tal de garantir el correcte funcionament de tots els accessos, cal canviar-se la contrasenya UPC, abans de l’inici del proper curs:

Les adreces de correu electrònic que proporciona la Facultat també passaran a ser de l’estil nom.cognom@est.fib.upc.edu. Les adreces existents fins ara, tipus e6137654@est.fib.upc.edu, que estaven basades en el número de DNI, es mantindran redireccionades fins a finals de 2008. Per a la resta de serveis, els noms d’usuari basats en el DNI deixaran d’estar operatius.

L’objectiu d’aquesta actuació és facilitar l’accés amb el mateix nom d’usuari i contrasenya a qualsevol servei web de la UPC i de la FIB (Atenea, Biblioteca , la xarxa sense fils, el Racó , el webmail, etc.) així com als ordinadors de les aules.

Per qualsevol dubte o incidència sobre aquest tema, podeu dirigir-vos al servei d’operació dels aularis o a l’adreça lcfib@fib.upc.edu .Us preguem que disculpeu les molèsties que aquest canvi us pugui ocasionar.

Quin és el meu nom d’usuari de la UPC?

Si no saps quin és el teu nom d’usuari a la UPC accedeix a la URL :

Quina és la meva contrasenya de la UPC?

•  Si has fet servir el teu nom d’usuari UPC per accedir a algun web de la UPC com per exemple Atenea, votar la carpeta, fer les enquestes dels professors, biblioteca, xarxa sense fils UPC... llavors és aquesta mateixa contrasenya.
  •  Si no has utilitzat mai aquest usuari, la contrasenya inicial consisteix inicialment en una cadena de caràcters formada per la data de naixement en format ddmmaa, concatenada amb els dos darrers dígits del NIF (excloent la lletra) o del document identificatiu alternatiu que hagueu indicat a la matrícula (passaport, targeta de residència...).

Estudiants recordeu que:

Fins: 22-07-2008