• Inici
  • Contacte

Torna la Week of Engineering Competition

Introduïda: 09-11-2012
Resol casos d'enginyeria reals proposats per les empreses participants. Participa i millora el teu CV. Inscripcions fins el 20 de novembre.
La BEST Week of Engineering Competition és una competició d'enginyeria a nivell local d'una setmana de durada. En ella els estudiants treballen en equip fent servir els seus coneixements tècnics, habilitats socials i comunicatives per resoldre el problema presentat per l'empresa en un temps determinat.

A continuació es detallen les categories de participació per als estudiants:

Case Study
En aquesta categoria es requereix que els participants solucionin un problema plantejat per l'empresa participant similar al que es pot enfrontar un enginyer durant la seva activitat professional. Després d'un temps determinat de treball en equip, les solucions obtingudes són avaluades per un jurat compost per membres de la pròpia empresa així com personal docent universitari.

Team Design
En aquesta categoria es busca posar a prova les habilitats pràctiques, creativitat i enginy dels estudiants. L'empresa participant planteja un problema de manera que cada equip pensi, dissenyi i construeixi la solució que consideri més adequada amb el material proporcionat dins el temps establert. El resultat ha de ser un dispositiu que compleixi els objectius marcats.

Workshop
Un Workshop sol consistir en petits case studies, simulacions de negoci, dinàmiques de grup o fins i tot cursos formatius. Hi ha un contacte molt proper entre l'empresa i els estudiants.

Les empreses que participaran:
Agbar
Technib
Accenture
Danone
everis
Ro-Botica

Per inscriure-us només heu d'entrar en aquest link: http://www.bestbarcelona.org/WEC

Aquí està el vídeo de la competició: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=fRCfguN4Ai8

L'últim dia per inscriure serà el 20 de novembre.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil