• Inici
  • Informació
  • Contacte

Conèixes el programa de Mentoria M2m UPC?

Introduïda: 27-09-2016
La mentoria és una relació de desenvolupament personal en la qual una persona més experimentada recolza altre persona amb menys experiència o coneixement.
Com funciona?

M2m UPC es focalitza en el treball de la parella M i m: M (mentora: dona que ja ha desenvolupat una carrera professional acadèmica o empresarial) i m (mentorada: dona estudiant a la UPC o recent titulada UPC).

El programa facilita espais de trobada conjunts i activitats per a la xarxa M2m.

A qui s'adreça? a les estudiants UPC que finalitzen grau, estudiants de màster i de doctorat UPC

Si vols formar part de la xarxa de mentoria M2m, compartir i intercanviar experiències amb d'altres companyes i amb dones que ja han desenvolupat la seva carrera professional, consulta la Convocatòria

Inscripcions M2m

Inscripcions obertes fins al 30 de setembre 2016