• Inici
  • Informació
  • Contacte

Cursos d'idiomes, exàmens d'anglès i habilitats comunicatives amb crèdits ECTS

Introduïda: 03-10-2013
El Servei de Llengües i Terminologia organitza cursos d'idiomes i habilitats comunicatives reconeguts amb crèdits ECTS.
L’oferta inclou des de cursos presencials de tots els nivells d’anglès, francès, alemany i altres llengües fins a cursos virtuals amb tutor/tutora en què es treballen habilitats comunicatives, com ara Com pots preparar-te la presentació oral del TFG amb èxit? o Com pots tenir èxit en una entrevista de feina?

També està reconegut amb crèdits el Curs de preparació per al certificat oficial de català, nivell Superior (D). L'estudiantat que vulgui acreditar el seu nivell d’anglès ho podrà fer presentant-se a la nova convocatòria del CLUC, el certificat de llengües de les universitats de Catalunya que serveix, entre altres coses, per acreditar la competència en una tercera llengua en els estudis de grau, obtenir ECTS i accedir a estudis de la UPC i ajuts MOBINT. Hi ha previstes tres convocatòries per any i la d’aquest quadrimestre tindrà lloc entre el 29 de novembre i el 5 de desembre. El termini d’inscripció s’inicia el 21 d’octubre.

Accés a l’oferta de cursos de tardor

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil