• Inici
  • Informació
  • Contacte

Vols aconseguir un reconeixement de 2 ECTS?

Introduïda: 06-06-2014
Apunta't al projecte de Biblioteques i CodeClubCat abans del 26 de juny !
actualitzat llistat de biblioteques
El Servei de Biblioteques de Catalunya i el CodeClubCat volen posar en marxa una campanya adreçada a nens/es de 10 a 12 anys amb l'objectiu d’apropar la programació a aquest col·lectiu. En aquests moments ja disposen d’un grup de biblioteques(*) que volen participar en una prova pilot que entrarà en funcionament a partir del setembre vinent.

Cadascuna de les biblioteques participants tindrà assignat un/a voluntari/a que cada dissabte i durant 12 setmanes farà una sessió de 1:30 h amb els nens/es apuntats/des a una activitat d’introducció a la programació amb scracht. Els organitzadors han previst una sessió de formació per als voluntaris/es d’unes 4 hores que es podrà fer al juliol o al setembre (encara per decidir) i també donaran suport via correu electrònic.

Si ets estudiant del GEI, de l'Enginyeria Informàtica, pla 2003, o de màster pots presentar la teva candidatura per participar en el projecte com a voluntari/a enviant un correu a vd.estudiantatfib.upc.edu amb les teves dades i una llista, ordenada per preferència, de les poblacions-biblioteques escollides.

Important:
  • La participació dóna dret a reconeixement de 2 ECTS (només estudiants GEI i EI).
  • El termini per presentar la teva candidatura és el 26 de juny de 2014.

(*) Les biblioteques participants a la prova pilot són:
Barcelona: 10 biblioteques encara per definir algunes.
Barcelona Ciutat:
Biblioteca de Trinitat Vella
Biblioteca de Zona Nord
Província de Barcelona:
Biblioteca de Llefià Xavier Soto - Badalona
Biblioteca Central - Castelldefels
Biblioteca Roca Umbert - Granollers
Biblioteca Ateneu Les Bases - Manresa
Biblioteca Antoni Comas - Mataró
Biblioteca Vapor Badia - Sabadell
Biblioteca Jordi Rubió i Balaguer - Sant Boi de Llobregat
Biblioteca Joan Oliva i Milà - Vilanova
  • Girona: Lloret, Castelló d’Empúries i Sant Gregori.
  • Lleida: Mollerussa.
  • Tarragona: Falset, Reus (Biblioteca Central Xavier Amorós), Roquetes, Tarragona (Biblioteca Pública de Tarragona) i Tarragona (Biblioteca Pública de Torreforta).
Per si vols més informació, consulta: codeclubcat.org i presentació.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil