• Inici
  • Contacte

Forma't per empendre!

Introduïda: 29-06-2016
De l'11 al 14 de juliol tindrà lloc el programa Ent-Ex a la FIB. L'objectiu és ensenyar a estudiants i a joves emprenedors habilitats per fundar la seva empresa.
De l’11 al 14 de juliol se celebra per cinquè any consecutiu el programa Ent-Ex a la Facultat d’Informàtica de Barcelona, organitzat per l’associació JEDI Junior Empresa, la Generalitat de Catalunya i Barcelona Activa. JEDI és una júnior empresa sense ànim de lucre creada el 1991, vinculada a la FIB i formada per més de 120 alumni de la mateixa facultat.

L’objectiu del taller és ensenyar a estudiants i a joves emprenedors habilitats que emprenedors reeixits han trobat essencials per fundar la seva empresa. El taller té el suport del European Institute of Industrial Leadership (EIIL) i, com assevera el seu director, Steve Price: “Aquest programa no ensenya teoria, mostra experiència de primera mà i és la manera més efectiva d’aprendre aquest tipus d’habilitats.”

Al taller no hi ha professors ni conferències, el curs està guiat per un equip veterà de mentors. Aquests ajuden els participants al llarg de quatre dies a desenvolupar habilitats essencials, com ara: treballar en equip, networking, resoldre problemes de manera creativa… A més, s’introduiran en una xarxa de col·laboradors, entrenadors i mentors que els ajudaran a construir el seu futur amb èxit.

El programa Ent-Ex se celebra paral·lelament a altres ciutats com Londres, Amsterdam, Brussel·les, Colònia i Lisboa. Una oportunitat per als estudiants de desenvolupar habilitats i actituds que han practicat amb èxit empresaris i emprenedors d’arreu del món.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil