• Inici
  • Informació
  • Contacte

Solventat el problema amb els servidors de fitxers dels estudiants i de les aules informàtiques

Introduïda: 28-05-2011
Els servidors de fitxers que es fan servir a les aules informàtiques i on resideix l'espai de treball dels estudiants ja funcionen correctament.
Ja es pot accedir als arxius dels estudiants i professors, així com fer Login des de les aules informàtiques en entorn windows i linux.

Els arxius recuperats corresponen a l'última còpia de seguretat que es va realitzar el dia 24 de maig a partir de les 12:00 de la nit.

La causa del mal funcionament ha estat un problema amb els discos que ha provocat que part de la informació continguda corresponent als alumnes i professors hagi quedat malmesa.

Queden per tant, restablerts els serveis de:

- Accés remot via Davenport/Webdav als servidors de fitxers.
- Accés als arxius dels estudiants  i professors

Disculpeu les molèsties,

LCFIB