• Inici
  • Contacte

Fira d'associacions

Introduïda: 10-09-2015
El proper 16 de setembre tindrà llocla Fira d'associacions del Campus Nord, on les associacions d'estudiants faran una mostra de les activitats que realitzen per tal de donar-se a conèixer i fomentar la vida universitària entre els alumnes del Campus Nord.
Totes les associacions del Campus oferiran als visitants la possibilitat gaudir de l'essència del món juvenil, associatiu i festiu de la UPC.

Aquesta Fira és la millor manera tant per als estudiants de conèixer una mica més les associacions i les seves activitats que es realitzen al Campus Nord durant el curs i poden suposar tant un complement en la seva formació, un espai de lleure i oci o una manera d’implicar-se en aquells aspectes socials que més els hi interessin.

Lloc: Plaça de Telecos (entre els edificis B3 i B4)
Inici: 16 de setembre 11:00
Final:16 de setembre 18:00