• Inici
  • Informació
  • Contacte

Es posa en marxa al Campus Nord Emprčn UPC, una incubadora de projectes emprenedors

Introduïda: 16-10-2013
Emprčn UPC acollirŕ projectes d'empresa i altres iniciatives emprenedores d'estudiants o persones titulades recentment.
L’espai Emprèn UPC del Campus Nord, situat a l’edifici C6, és una iniciativa de la Universitat que té per objectiu principal impulsar l’esperit emprenedor de l’estudiantat i dels titulats i les titulades de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Camins, Canals i Ports (ETSECCPB), l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB) i la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB), que són els tres centres docents del Campus i, en general, de tota la Universitat, i esdevenir un motor per a la creació de llocs de treball.

Font: Sala de premsa UPC

Veure notícia sencera a Sala Premsa UPC