• Inici
  • Contacte

Seminari Crear el teu FUTUR

Introduïda: 13-01-2015
S'ofereix a l'estudiantat del GEI de la FIB el Seminari Crear el teu Futur. Aquest seminari de 2 ECTS està dissenyat per tal de trobar les pròpies passions i ajudar a orientar el futur professional.
Data de matrícula:19 i 20 de gener a les 10 del matí

AMPLIAT TERMINI matrícula: 22 de gener d'11 a 14h

Obert tant a l'estudiantat del GEI com al de les enginyeries
Del 26 al 30 de gener.

A l'enllaç () trobareu una petita presentació sobre el seminari.

El seminari ha estat impartit en diverses ocasions a l'Escola de Telecomunicacions ETSETB de la UPC amb una gran demanda per part dels estudiants.

El seminari serà impartit conjuntament amb l'ETSETB, raó per la qual el nombre de places és molt limitat.

S'impartiran dos grups:
  • Matí de 09:00 a 13:00 aula A3101.
  • Tarda de 15:00 a 19:00 aula A3104.
Hi haurà 15 places per a l'estudiantat de l'ETSETB i 15 per a l'estudiantat de la FIB.

La matricula es realitzarà a presencialment a Secretaria Acadèmica de la FIB sense ordre preestablert de matrícula i fins que s'exhaureixin les 15 places.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil