• Inici
  • Contacte

La FIB al Saló de l'Ensenyament 2014

Introduïda: 11-03-2014
Del 12 al 16 de març. Recinte Montjuïc La Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB) hi serà present també a l'Espai Ciència, amb tres iniciatives desenvolupades per grups de recerca i estudiantat, on mostrarem els fruits de la recerca amb activitats interactives.
Del 12 al 16 de març la La UPC està present a la gran cita de l'oferta educativa a Catalunya amb un estand i més de 150 persones –entre professorat, estudiantat i personal de la UPC– que, de forma personalitzada, informaran de l'àmplia oferta d'estudis per al curs 2014-2015.

La UPC també participa a l'Espai Ciència, una iniciativa de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) destinada a promoure l’interès del jovent per les carreres científiques i tècniques. La Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB) hi és present amb un joc de realitat virtual 3D. També s'hi pot veure un atles on line per a l'aprenentatge de l'anatomia de l'ésser humà i altres formes de vida. Així mateix, a l'espai de la FIB es pot descobrir com es pot jugar a videojocs de PC mitjançant smartphones o tablets i experimentar amb la primera plataforma espanyola de Mobile Cloud Gaming. A més, es pot aprendre com els robots són capaços d’explorar un laberint, trobar-ne la sortida i memoritzar la ruta que hi porta, i també hi ha jocs d’estratègia, en què es pot jugar contra el computador.

Saló de l'Ensenyament

Saló dels Màsters i Postgraus. Futura. El 14 i 15 de març, a Fira de Barcelona

La UPC també és present al Saló dels Màsters i Postgraus. Futura.

Saló dels Màsters i Postgraus. Futura

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS