• Inici
  • Contacte

Google Online Marketing Challenge 2009

Introduïda: 27-07-2009
L'equip de la FIB ha quedat classificat semifinalista al lloc 45 de gairebé 2.200 equips universitaris de tot el món.
L’equip de la FIB format per els alumnes Rafa Dorado (líder), Itsaso Alonso, Hussein Elbaroudy, Daniel Mulero, Alex Soler i Natxo Treig, dirigits per el professor Antonio Cañabate ha quedat classificat a la categoria de semifinalistes al lloc 45 del ranking de resultats de la Campanya de 2009. (CID # 9122982721)

Amb aquest bon resultat situen a la FIB al 2% millor classificat de entre tots els 2.188 centres universitaris d’arreu tot el mon que han participat en aquesta edició de 2009.

Felicitacions per als Global Winners i Regional Winners i també per a l’empresa EyeOS amb la que l’equip de la FIB ha participat i especialment a Pau García-Milà, que va esser alumne de la FIB, per la entusiasta ajuda  prestada al llarg de tota la campanya.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil