• Inici
  • Contacte

International Day a la UPC

Introduïda: 23-09-2009
El pròxim 8 d'octubre tindrà lloc, per primer cop a la UPC, l' "International Day".
Durant tot el dia (de 10h a 17h) es podran visitar a la Carpa situada a la Plaça de Congressos del Campus Nord, al costat de la Biblioteca BGF, els stands d'algunes de les universitats estrangeres amb les quals la UPC hi té conveni d'intercanvi d'estudiants.

La FIB també hi tindrà un stand on podreu trobar tota la informació referent als intercanvis acadèmics.

D'11 a 17 hores, les universitats convidades faran presentacions de la seva universitat i dels seus programes d'estudis.

Podeu trobar més informació al link: www.upc.edu/sri/international-day/

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil