• Inici
  • Informació
  • Contacte

Premi al millor cartell i tríptic per difondre els ajuts de mobilitat internacional

Introduïda: 27-09-2010
Disseny del cartell i del tríptic per difondre la convocatòria d'ajuts a la mobilitat internacional de l'estudiantat amb reconeixement acadèmic de les universitats o de centres d'estudis superiors d'ensenyaments artístics de Catalunya.
Objectiu del premi

Import del premi
1.000 euros
A més del premi en metàl·lic es donarà un diploma acreditatiu.

Terminis
El termini de presentació del cartell i del tríptic i les sol·licituds corresponents serà des de l'endemà de la publicació de la convocatòria al DOGC fins al 14 d'Octubre de 2010.

De: 27-09-2010 Fins: 14-10-2010

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS