• Inici
  • Informació
  • Contacte

El programa Reutilitza rep una menció especial del Premi Disseny per al Reciclatge 2013

Introduïda: 16-10-2013
Menció especial en la categoria estratègies al "Programa Reutilitza" de Tecnologia per Tothom (TXT), per fomentar la reutilització d?equips informàtics, allargant la seva vida útil, i a la vegada formar i sensibilitzar els estudiants en aquesta estratègia.
El passat 15 d'octubre va tenir lloc al MNAC l'acte de lliurament Premi Disseny per al Reciclatge 2013, en la seva setena edició. El programa Reutilitza, gestionat pel CCD y TxT i en el que participen diverses asignatures del Grau en enginyeria Informàtica la FIB, va rebre una menció especial en la categoria C: Estratègies.

Us recordem que la setmana del 25 de novembre al 5 de desembre d'enguany es celebrarà una nova edició de les Jornades Reutilitza. Participeu!

Nota de premsa de la Generalitat de Catalunya
Notícia Diari La Vanguardia