• Inici
  • Contacte

Premi Jaume Vicens Vives 2013

Introduïda: 09-09-2013
El projecte GenomEdu, liderat pel professor Xavier Messeguer del departament de LSI, premiat amb la distinció Jaume Vicens Vives a la qualitat docent universitària, com a premi col·lectiu.
GenomEdu és un portal web per a l’aprenentatge de la morfologia i histologia animal i vegetal. Està composat d’aules temàtiques (romaní, cos humà, tomografies humanes, entre d’altres) amb fotografies digitals i escàners que permeten fer zooms, rotacions i desplaçaments. El fet que, a través del web, es puguin visualitzar òrgans i teixits juntament amb la lectura d’etiquetes explicatives, facilita a l’estudiantat la comprensió dels continguts i el seu estudi.

Nota de premsa UPC

Notícia La Vanguardia