• Inici

Seminaris d'empresa 2012

Introduïda: 22-12-2011

seminarisempresa.fib.upc.edu

Del 25 de gener al 10 de febrer de 2012 organitzem la 15a. edició dels Seminaris d'empresa. Consisteix en un conjunt de tallers impartits per professionals d'empreses punteres del sector i que comprenen temes sobre metodologies, eines i serveis en el camp de les Tecnologies de la Informació.

Adreçades a:
  • estudiants de les Enginyeries (pla 2003)
  • estudiants de Grau en Enginyeria Informàtica amb el 50% de crèdits superats
  • estudiants dels Màsters Oficials de la FIB

Càrrega i valoració acadèmica:
  • estudiants de les Enginyeries, pla 2003: 1 crèdit de lliure elecció per seminari
  • estudiants de Grau: 1 crèdit optatiu de l’itinerari “Programa Cultural 1” per la realització de dos seminaris
  • sense reconeixement acadèmic per als estudiants dels Màsters Oficials de la FIB

Períodes d'inscripció:
  • fins el 9 de gener, estudiants de les enginyeries (pla 2003), estudiants de Grau que hagin superat el 50% dels crèdits i estudiants de Màsters Oficials de la FIB
  • del 10 al 22 de gener s'obrirà la inscripció als estudiants de Grau en Enginyeria Informàtica amb les assignatures de la Fase Inicial superades.

Preu:

• 15 euros

La inscripció als seminaris es pot efectuar a través del Racó.

La informació detallada, dels temaris i empreses que imparteixen els seminaris, la podeu trobar a la web: seminarisempresa.fib.upc.edu

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil