• Inici
  • Contacte

HackGT@FIB

Introduïda: 04-07-2016
Arriba la primera hackató entre la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i GeorgiaTech (GT): la HackGT@UPC, 21-22 de juliol.
Del 21 al 22 de juliol, durant 24 hores podreu posar a prova el vostre enginy, convertint els pensaments en realitats per una causa tant humana com pot ser la accessibilitat social.

Podreu treballar en equips o en solitari, si ho preferiu, per crear webs, aplicacions, maquinari... Però, a banda de crear, la hackató té més al·licients conèixer gent nova i gaudir de 24 hores frenètiques.

HackGT@UPC se celebrarà al Campus Nord de la UPC, a la sala Àgora. Els participants tindran a disposició Wi-Fi, menjar, aire acondicionat i espai de treball. Què has de portar? Portàtil, sac de dormir, carregadors i raspall de dents.

Per qualsevol pregunta pots adreçar-te al correu info@gtbcn.xyz. Dona't l'estiu que et mereixes…Comença'l vivint una experiència de 24 hores a la HackGT@UPC!

>> https://gtbcn.xyz/

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS